Ενημέρωση από τη Γραμματεία: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & Δ.Ε.
Σελίδα 1 από 1
Ενημέρωση από τη Γραμματεία: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & Δ.Ε.
Καλησπέρα και καλή μας ακαδημαϊκή χρονιά!
Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τη Γραμματεία στις 6/9/2010, μας παρακαλεί να έχουμε ολοκληρώσει την αξιολόγηση των καθηγητών και μαθημάτων του Β΄ εξαμήνου το αργότερο μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου για να μπορέσει να στείλει τις βαθμολογίες.
Όποιος έχει χάσει τον κωδικό του, μπορεί να στείλει email στη Γραμματεία (pmsi@med.auth.gr) για να του τον ξαναστείλει.
Παρακαλώ ενημερώστε και τους υπόλοιπους, που τυχόν δεν διαβάζουν ανελλιπώς το φορουμ.
Επίσης σχετικα με το χρονοδιάγραμμα της διπλωματικής εργασίας, περίπου μέχρι τις 15 Νοεμβρίου θα πρέπει να έχουμε διαλέξει και θέμα και τριμελή επιτροπή, ώστε να περάσει από τη γενική συνέλευση και να εγκριθεί. Θα μας έρθει και επίσημα email από τη Γραμματεία.
Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τη Γραμματεία στις 6/9/2010, μας παρακαλεί να έχουμε ολοκληρώσει την αξιολόγηση των καθηγητών και μαθημάτων του Β΄ εξαμήνου το αργότερο μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου για να μπορέσει να στείλει τις βαθμολογίες.
Όποιος έχει χάσει τον κωδικό του, μπορεί να στείλει email στη Γραμματεία (pmsi@med.auth.gr) για να του τον ξαναστείλει.
Παρακαλώ ενημερώστε και τους υπόλοιπους, που τυχόν δεν διαβάζουν ανελλιπώς το φορουμ.
Επίσης σχετικα με το χρονοδιάγραμμα της διπλωματικής εργασίας, περίπου μέχρι τις 15 Νοεμβρίου θα πρέπει να έχουμε διαλέξει και θέμα και τριμελή επιτροπή, ώστε να περάσει από τη γενική συνέλευση και να εγκριθεί. Θα μας έρθει και επίσημα email από τη Γραμματεία.
vpapadopoulos- Αριθμός μηνυμάτων : 80
Ημερομηνία εγγραφής : 16/10/2009
Παρόμοια θέματα
» ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
» [ΒΑΣΙΚΗΣ] - Μοριακή Τεχνολογία
» αξιολόγηση μεθοδολογία έρευνας..help!
» Επιλογή επιβλέποντα Διπλωματικής Εργασίας
» Περσινό πρόγραμμα
» [ΒΑΣΙΚΗΣ] - Μοριακή Τεχνολογία
» αξιολόγηση μεθοδολογία έρευνας..help!
» Επιλογή επιβλέποντα Διπλωματικής Εργασίας
» Περσινό πρόγραμμα
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|